Gebruik geen jargon die mogelijk te technisch en te complex is voor potentiële klanten.
Vereenvoudig het taalgebruik en gebruik opsommingstekens voor meer duidelijkheid.
Zware tekstgedeelten kunnen snel lezen (skimmability) ontmoedigen. Gebruik subheadings en verdeel de tekst in stukken.
Adresseer bezwaren of zorgen die potentiële klanten kunnen hebben. Neem een FAQ-sectie op die ingaat op veelvoorkomende twijfels, zoals bijvoorbeeld bij een IT bedrijf implementatie, support, integratie en gegevensbeveiliging.
Plaats gedetailleerde testimonials van klanten en logo banners strategisch binnen pagina designs om authenticiteit en betrouwbaarheid toe te voegen.
Benoem de pijnpunten/challenges voor potentiële klanten. Neem een sectie op waarin deze veelvoorkomende uitdagingen worden belicht en hoe Altares deze aanpakt, waardoor het probleem acuter wordt.
Creëer een gevoel van urgentie dat aanzet tot onmiddellijke actie. Introduceer beperkte aanbiedingen of benadruk de voordelen van snel handelen.
Optimaliseer de ‘visual hierarchy’ om een duidelijke flow te realiseren.
Gebruik opsommingstekens of pictogrammen om tekst op te splitsen en belangrijke punten te markeren, zodat je de tekst gemakkelijker kunt doorbladeren.
Gebruik afbeeldingen en icons om effectief tekst op te breken en visuele interesse toe te voegen.
Gebruik animatie en dynamische elementen om ‘engagement’ te verhogen.
Gebruik witruimte en duidelijke sectiescheidingen om het oog van de bezoeker door de pagina te leiden
De Bloxie support is per email te bereiken. Via het formulier op de contactpagina kun je vragen stellen die minder urgent zijn of voor het maken van een afspraak. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.
Copyright © 2024 - BLOXie ☞ Beschikbaar voor nieuwe projecten
Copyright © 2024 - BLOXie ☞ Bschikbaar voor nieuwe projecten