Website bezoekers tracking

Hoe je proactief nieuwe klanten aantrekt en bestaande klanten aan je bindt

Hoe Bloxie 'bezoekers tracking' inzet voor B2B bedrijven

Google Analytics is super handig, maar vertelt niet alles.  Je wilt natuurlijk graag weten wie er op je website zit en welke pagina’s bekeken worden. Zijn dit bestaande klanten of prospects? Wacht niet op een conversie via een formulier of telefoontje, maar benader klanten en prospects proactief op basis van hun website bezoek. Deze werkwijze brengt de focus terug naar echte klanten. Je gaat proactief nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten aan je binden.

Wat is interessant voor jouw onderneming?

Met behulp van een platform waarbij op basis van de IP adressen van bedrijven kan het website verkeer gefilterd worden zodat er onderscheid gemaakt kan worden tussen ‘up-sell’, bestaande klanten die lezen over een specifiek product of dienst op de website, of een prospect die interesse toont. Kies welk websitebezoek interessant is voor je bedrijf en welke je proactief wil opvolgen.

Meer Brandstof voor je onderneming

Bloxie bouwt en customized deze marketing tool op de wensen en doelen van jouw onderneming. Wil je ook meer halen uit bestaande klanten en effectiever worden in het benaderen van prospects? Vul het contactformulier in en we nemen snel contact met je op.